Updates juni 2018

Scroll here

Het is een nieuwe maand en we zijn alweer bijna aan het einde van 2018! Ik doe niet aan nieuwsbrieven, want jij hebt geen tijd om deze te lezen en ik heb geen tijd om ze op te stellen, maar ik heb wel een aantal belangrijke updates voor je omdat ze relevant zijn voor de dingen die ik voor je regel. Are you ready? Here we go!

Alle updates van deze maand op een rijtje!

UPDATE 1: De mailtjes waar je geen tijd voor hebt!

Ik weet het, je hebt mij gevraagd het een en ander te regelen omdat je er zelf geen tijd voor hebt en dan ben ik notabene degene die vraagt om deze update te lezen én ook nog eens meerdere mails te beantwoorden en in te vullen. I know, heel irritant en het kost je waarschijnlijk bij elkaar een duur, kostbaar kwartier. Maar hopelijk zie jij, net als ik, dit kwartier als een investering om alles nóg beter voor je te regelen! Dankjewel voor je kostbare tijd in ieder geval en weet je wat: het eerste kwartier dat ik vandaag voor jou aan de slag ga neem ik voor mijn rekening!

UPDATE 2: De overeenkomst (die we nog niet zijn aangegaan!)

Met alle nieuwe opdrachtgevers doe ik dit al, maar jij en ik zijn eigenlijk met enkel wat losse mondelinge afspraken aan de slag gegaan. Om alles wat geregeld moet worden toch even vast te leggen voor ons allebei ontvang je alsnog de overeenkomst. Deze is gebaseerd op de afspraken die wij al hadden, maar nu staan ze even op een rijtje in een mail. Ik wil je vragen deze mail te replyen voor akkoord.

UPDATE 3: Algemene Voorwaarden

Bij de bovenstaande overeenkomst horen ook mijn Algemene Voorwaarden. Ook deze zijn waarschijnlijk al bij jou bekend, maar heb deze nooit officieel onder de aandacht gebracht. Je vind een link naar deze Algemene Voorwaarden in de overeenkomst. Mocht je dat willen, dan kun je een kopie van de Algemene Voorwaarden ontvangen per mail. Zodra er een update heeft plaats gevonden in de Algemene Voorwaarden zul je daarvan op de hoogte worden gebracht.

UPDATE 4: De privacyverklaring waar iedereen hoofdpijn van krijgt

Iedereen kreeg de mails en werd er gek van, en degene die hem moest versturen waarschijnlijk ook. Veel misverstanden en onduidelijkheid over, want die mail was nooit nodig geweest. Maar nu ik toch alle updates vermeld, vermeld ik er ook wel even bij dat ik verplicht ben om mee te doen hier aan, voor jouw eigen veiligheid en privacy. Wil je hem lezen? (waarschijnlijk niet) Je vindt hem hier.

UPDATE 5: Regelrapport

Op iedere dag dat ik iets voor je geregeld heb ontvang je vanaf deze maand een ‘regelrapport’ in je mailbox. Dit is een overzicht van wat ik die dag voor je gedaan heb en hoelang ik ermee bezig ben geweest. Dit regelrapport kun je archiveren zodat je het altijd nog kunt raadplegen. Let op: als er ‘Direct actie nodig’ in het onderwerp van het bericht staat, verzoek ik je het rapport wel te openen om te zien wat er aan de hand is! Een kopie van het regelrapport wordt ook op je Trello pagina gezet.

UPDATE 6: Facturatie

Waarschijnlijk heb je afgelopen week een factuur van mij ontvangen in je mailbox. Dit was misschien de eerste, maar sowieso de laatste in deze vorm. Vanaf deze maand ontvang je een automatisch opgemaakte factuur in je mailbox, zonder bijlages en uitgebreide email. Scheelt ons allebei weer tijd!

Wil je dat ik nog wat anders voor je regel? Heb je opmerkingen over deze updates? Of heb je een andere vraag? Check dan de veel gestelde vragen of stuur mij een mailtje. Je kunt ook het onderstaande formulier gebruiken.

Benieuwd waar ik bovenstaande gegevens voor nodig heb en wat ik ermee ga doen? Klik dan hier!

WhatsApp chat