Wat ik voor je kan doen!

Scroll here

Allemaal natuurlijk leuk en aardig, al die verhalen van drukke bazen, goochelaars en vloggers… maar wat kan ik nou precies voor jóu doen? Welke werkzaamheden kun je aan mij uitbesteden of welke klusjes waar je zelf totaal geen zin in hebt kun je op mijn bord gooien (of beter gezegd: in mijn app zetten; ik houd mijn bord namelijk ook liever zo schoon mogelijk en in de app blijft het overzichtelijk)? Ik heb hier de meest voorkomende werkzaamheden op een rijtje gezet. Klik ze aan voor meer informatie. Mocht je iets missen of heb je een vraag? Stuur me een Whatsapp’je en we regelen het!

Voor de splinternieuwe ondernemer.

Huisstijl ontwerp *
Een strak logo en visitekaartjes. Dat is het eerste wat je moet regelen nadat je de Kamer van Koophandel uitloopt. Daarna komt de rest, van briefpapier tot brochures en van banners tot give-aways. Wat het ook is, ik regel het voor je!
Online exposure opstarten
Iedereen moet je online kunnen vinden. Ik kan zorgen voor jouw website, zakelijke accounts op WhatsApp, Instagram en Facebook en alle posts voor je ontwerpen en inplannen. Ik kan het zelfs helemaal voor je managen. Wat jij wilt! Gebruik alle exposure van Sjors als voorbeeld van wat ik voor je kan doen! 
BTW administratie *
Een administratief klusje wat ieder kwartaal of jaarlijks terug komt. Heb je geen idee hoe het werkt en wil je het zo laten, zodat jij je op je zaak kan richten, dan kan ik het voor je doen iedere keer. 
Belastingaangifte *
Ook de jaarlijkse IB aangiftes kun je aan mij en mijn accountant overlaten. We kennen alle startersregelingen, wetgevingen, verplichten én voordeeltjes. Bij de jaarlijkse aangifte combineer ik die van jouw privé situatie en die van je eenmanszaak. Heb je een bijvoorbeeld een BV, dan kan ik naast jouw privé aangiftes ook de vennootschapsbelasting verder afhandelen en desgewenst de volledige jaarrekening en notulen voor je opmaken en deponeren. 
Oprichting BV, NV, Stichting of vereniging *
Heb je nu een Eenmanszaak en wil je die omzetten, of wil je direct een vennootschap of stichting oprichten, dan kan ik dit voor je gereed maken, samen met mijn notaris. Ik heb zelf diverse BV’s en Holding constructies begeleid en opgestart en weet dan ook precies wat er allemaal bij komt kijken.
Loonadministratie *
Veel werk, en niet de leukste klus is het verwerken, administreren en afhandelen van de loonadministratie. Ik kan dit, inclusief de verzending van de loonstrookjes en jaaropgave voor jou regelen. 
 

Voor de grote bazen, directeuren en managers.

Administratie

Onder ‘administratie’ valt veel. Heel erg veel! En omdat het zoveel is, kan het wellicht wat overweldigend zijn en leidt het je af van de dingen die jij als drukke baas écht wilt doen. Alle administratieve klusjes die je meer energie kosten dan opleveren kun je aan mij overlaten.

Mailbox beheer

Een van de allergrootste ergernissen van iedere ondernemer: de volle mailbox. Ik heb verschillende tips voor je om je mailbox efficient te houden. Maar mocht je toch graag iets meer rust in je mailbox én in je hoofd willen, dan neem ik hem van je over en word jij elke dag wakker met een lege inbox. Heerlijk toch? Ik doe dit dagelijks voor onder andere de lifestyle website soChicken.nl, waarbij oprichter en schrijver Jelle Hermus geen enkel omkijken meer heeft naar de dagelijkse mailtjes.

Relatiegeschenken

Klein gebaar, maar vaak een groot effect: het relatiegeschenk! Alleen het uitzoeken, personaliseren, produceren, verzenden en opvolgen is een erg tijdrovende zaak! Naast de standaard premiums uit alle catalogi kan ik hier in Azië de meest uiteenlopende gadgets voor je regelen, zelfs gepersonaliseerd en al!

Debiteurenbeheer

Komt in dezelfde categorie als de ‘mailbox’. Ondanks dat dit gaat om inkomsten, is het achterna zitten van je debiteuren niet je grootste hobby. Ik kan het volledige facturatieproces van je overnemen, inclusief herinneringen, aanmaningen tot aan een spierbundel die het cash gaat ophalen. Maar zover laten we het natuurlijk niet komen.

Zakenreizen plannen

Je moet snel voor een belangrijke contractbespreking naar New York, of je hebt dat internationale congres in India waarbij je aanwezig moet zijn. Zodra je mij de belangrijkste details geeft, zorg ik voor alle transportmiddelen, accommodatie, benodigde documenten en zelfs visa mocht dit nodig zijn.

Meeting management

Vergaderingen, lezingen of presentaties kan ik voor je regelen waar en wanneer jij dat wilt. De volledige set-up in het hotel van jouw keuze, F&B, de benodigde apparatuur, materialen en handouts zullen keurig klaar liggen op iedere stoel. Zelfs je Powerpoint of Keynote presentatie kan ik helemaal voor je klaar maken, zodat jij alleen nog maar op ‘play’ hoeft te klikken. Voor mijn eigen InspirationFactory.org doe ik dit op maandelijkse basis en organiseer trainingen en meetings van 20 tot 80 deelnemers in hotels en resorts.

Voor de super mama’s, papa’s, opa’s, tantes…

Feesten voorbereiden

Eigenlijk zijn feesten voorbereiden de leukste klusjes. Alleen wordt het minder leuk als het gecombineerd moet worden met een full-time baan, huishouden en opvoeding. Of misschien kan dat wel, maar je hebt er geen zin in! De decoratie, catering, boodschappen, uitnodigingen, activiteiten en natuurlijk de taart zijn dingen die ik voor je kan regelen.

Boodschappen, cadeaus en andere bestellingen

Weet je wat de grootste stressmaand is van het jaar? Precies; de maand die juist het fijnst is! Het zoeken naar de juiste cadeaus, inpakken, gedichten schrijven, ladingen boodschappen en tegelijk de kerstboom overeind houden kost veel tijd. App mij je boodschappenlijstje, de verlanglijstjes van je kinderen en de rest wat je maar thuis wilt hebben, dan regel ik het. Maar ook buiten de feestdagen kun je mij alles laten regelen en bestellen.

Vakanties samenstellen en boeken

Bestemmingen, vliegtickets, hotels, activiteiten, lokaal transport, etc. Noem het jouw ‘persoonlijke reisbureau’. Geef je wensen door en ik geef je een aantal opties, vervolgens boek en plan ik alles voor je. Uiteindelijk ontvang jij alle tickets, je programma en volledige reisschema in je mailbox. De laatste paar jaar heb ik volledige rondreizen van A tot Z geregeld door Indonesië (thuiswedstrijd!), Australië, Nieuw-Zeeland en Japan, allen met uiteenlopende wensen, budgetten en activiteiten.

Property management

Ja, je leest het goed: Property Management of te wel: jouw slaapkamers verhuren! Na Airbnb.com zijn Booking.com en Agoda.com ook begonnen met het aanbieden van particuliere accommodaties. Heb je nog een kamer, vakantiehuis of je hele appartement dat je wil verhuren maar geen zin had in het gedoe? Stuur mij de foto’s en informatie en ik regel de pagina, advertenties en communicatie met al jouw huurders.

Voor de goochelaars, modellen, dansers en clowns…

Agendabeheer

Jouw boekingen komen bij mij binnen, check beschikbaarheid, communiceer met de opdrachtgever en verwerk ze vervolgens in onze online agenda. Op dit moment doe ik dit voor diverse commerciële modellen en dansers, waardoor zij zich volledig kunnen richten op hun looks en skills.

Contractafhandeling

In overleg met jou controleer ik de contracten die jouw agency je toestuurt en onderhandel waar nodig. Als het contract vanaf jou af komt stel ik het voor je op met alle punten die overeen gekomen zijn met de opdrachtgever. Ik verzend de documenten en zorg dat ze op tijd getekend retour gezonden zijn.

Riders samenstellen

Werk je als artiest met diverse specifieke eisen, dan komt er een rider als bijlage bij het contract naar de opdrachtgever. Ik zet al jouw wensen op een rijtje en maak er een volledige ‘rider’ van, de kleur M&M’s die je wilt, hoeveel champagne er in je kleedkamer moet staat en met welk merk auto je weer thuis gebracht wilt worden enzo 😉 Alle gekheid op een stokje; Omdat ik vroeger zelf jaren lang in de showbusiness heb gezeten en o.a. een boekingskantoor runde weet ik precies hoe ik deze documenten moet opstellen!

Facturatie

Na afloop van de opdracht kan ik de facturatie ook voor je afhandelen. Ik zorg dat alles netjes en snel wordt afgehandeld.

Debiteurenbeheer

Ik kan het volledige debiteurenbeheer van je overnemen, inclusief herinneringen, aanmaningen tot aan een spierbundel die cash gaat ophalen. Maar zover laten we het natuurlijk niet komen.

Belastingzaken *

Als artiest zijn belastingzaken niet je favoriete klusje. Daarnaast zijn er teveel regels, wetten en (artiesten)regelingen, waardoor je geen idee hebt waar je moet beginnen. Al jouw belastingzaken kan ik voor je regelen. Zie ook bovenaan bij ‘nieuwe ondernemer’.

Voor de yoga instructeur, personal trainer, diëtist…

Ledenadministratie

Een database aanleggen, online aanmeldingen en registraties, iedereen op tijd laten betalen, een kaartje sturen op hun verjaardag en ga zo maar door. Dit kan ik voor je aanleggen en onderhouden.

Evenementen voorbereiden

Een yoga retreat organiseren, crossfit camp, of een healthy lifestyle workshop? Accommodaties, draaiboeken, programma en registratieproces. Dit alles kun je aan mij overlaten, zodat jij je kunt richten op het overtuigen van al jouw klanten om deel te nemen!

Marketingcampagnes opzetten

Een loyalty card systeem, nieuwe website, brochures en ga zo maar door. Dit alles kan ik voor je samenstellen zodat we er samen voor kunnen zorgen dat jouw business nóg succesvoller wordt.

Voor de kok, cateraar en taartenbakker…

Bestellingen coördineren

Wat begon als hobby liep behoorlijk uit de hand en nu probeer je alle ballen in de lucht te houden; die van het reguliere huishouden tot aan de boodschappen en alle bestellingen die van her en der binnenkomen. Ik kan alle bestellingen afhandelen en coördineren en bespreken we samen wat haalbaar is.

Boodschappen doen

Jij kunt mij al je boodschappenlijstjes sturen en ik zorg dat alle boodschappen netjes worden bezorgd, zodat jij uitgerust in de keuken aan de slag kan gaan. Of het nu van een supermarkt moet komen of biologisch van de dichtstbijzijnde boerderij, ik regel het voor je!

Bezorgingen afhandelen

Wil je na het koken gewoon met de voeten omhoog en niet nog eens je auto volladen met bestellingen en door heel Amsterdam crossen om het af te leveren, dan neem ik dat gewoon van je over. Zijn het grote bestellingen en moet er apparatuur geregeld worden op de locatie, ook dan kan ik dat voor je regelen.

Marketing *

Een menukaart, verpakkingen, lunchboxen… allerlei kleine details die jouw business nóg iets professioneler maken en die ik voor je kan regelen. Zie voor de andere marketingmiddelen die ik voor je kan opzetten bij ‘nieuwe ondernemer’.

Voor de vloggers, bloggers en influencers…

Social media interactie

Nadat je vlog op Youtube staat en je nieuwste foto op Instagram kan ik de interactie voor je op gang houden, door actief deel te nemen aan de conversaties en te reageren op alle comments. Ongeacht welke social media platformen dit ook zijn. Zo kun jij je richten op het schrijven van je volgende blog.

Samenwerkingsvoorstellen afhandelen

Hoe populairder je wordt, hoe meer endorsementverzoeken en samenwerkingsvoorstellen je zult krijgen. Als je dat wilt filter ik deze voor jou, en zorg dat ze aansluiten bij jouw content en persoonlijke visie. Ik communiceer verder met de potentiële partij inclusief de onderhandelingen en hoef jij vervolgens het product of de dienst alleen nog maar even te integreren in je content.

PR aanspreekpunt

Je online populariteit kan opgepikt worden door de offline media, of er kan een extra push gegeven worden om ervoor te zorgen dat de offline media het oppakt. Ik kan jouw aanspreekpunt zijn met daarbij jouw agendabeheer om ervoor te zorgen dat de media optredens passen in jouw dagelijkse schema.

Online community beheer

Ik kan je social media accounts volledig beheren als je dat wilt: posts ontwerpen, schrijven, plannen, posten en de interactie daar omheen. Dit geldt voor alle social media kanalen waar jij actief op bent.

Voor de event- en artiestenmanager…

Tourschema's samenstellen

Je hebt een show en die is verkocht aan verschillende venues. Nu volgt het hele logistieke traject van apparatuur, artiesten en crew. Ik kan assisteren met alle hotels, tourbussen en het logistieke verhaal of het zelfs volledig van je overnemen.

Draaiboeken in elkaar zetten

Van de repetities voorafgaand aan de show tot aan de laatste crewmembers die naar huis gaan en alles daartussen: ik verwerk alles in gedetailleerde draaiboeken en zorg ervoor dat iedereen tot in de puntjes is voorbereid voor het evenement, de show of de productie.

Transportcoördinatie

Vooral als je internationale shows of evenementen heb dan is het logistieke gedeelte aardig wat werk. Alle crewmembers de juiste tickets, reisdocumenten, callsheets en ga zo maar door. Het enige wat jij mij hoeft te geven zijn de calltijden en de paspoortkopieën en ik zorg dat iedereen de juist reisbescheiden ontvangt.

Accommodatie boekingen

Ter aanvulling van het transport kan ik ook all accommodaties en speciale verzoeken daarbij verwerken. Hotels nabij de venues, genoeg parkeerplaatsen, pick-ups en drop-offs van airports, hotels en venues en ga zo maar door. Ik kan alles tot in de puntjes voor je regelen.

Merchandise productie

Zoals ze bij de beroemde shows altijd zeggen: de kaartverkoop betaald de artiesten, de winst zit in de merchandise! Hier in Azië produceer ik alle merchandise van hoogwaardige kwaliteit, tegen lage prijzen. Daarbij verzorg ik de verpakking, het transport per lucht- of zeevracht en alle documenten om de goederen in te klaren en af te laten leveren waar jij maar wilt. Zo ontwikkelde ik voor het pretpark Toverland in Sevenum een merchandiselijn, met volledig gepersonaliseerde goocheltrucs die werden vervaardigd in Indonesië.

Venues boeken

Je hebt een evenement en er moet een venue geregeld worden. We nemen jouw wensen door en ik zorg voor een voorstel van diverse locaties die voldoen aan jouw wensen. Vervolgens handel ik de verdere communicatie en contracten met de venue af en kun jij je richten op de content van het evenement.

Artiesten boeken

Wanneer je artiesten wilt boeken voor jouw evenement dan krijg je te maken met het boekingskantoor, management, de riders met eisen en eventuele veiligheidsmaatregelen. Iedere artiest vereist een andere aanpak en mocht je meerdere artiesten hebben dan heb je al gauw je handen vol. Ik kan de communicatie met de boekingskantoren en managementbureaus voor je doen en ervoor zorgen dat de artiesten worden voorzien van de juiste omstandigheden om hun werk te kunnen doen. Voor diverse evenementen regelde ik zowel Jeroen van den Boom die enkel een piano nodig had, tot aan Hans Klok die met grote apparatuur en vuurwerk op hetzelfde podium moest staan…

Voor het modellen-, casting-, of uitzendbureau

Casting en pre-screening

Zoek je dansers of modellen via diverse internet oproepen dan zul je overspoeld worden met emails. Ik kan deze voor je filteren waarbij alle aanmeldingen worden afgehandeld met een afwijzing of dat ze zijn opgenomen in de pre-selectie. Vervolgens kan ik je helpen bij de definitieve selectie en de presentatie naar de opdrachtgever.

Klantcontact

Alle vragen die de opdrachtgever heeft rondom het project en de modellen, dansers of acteurs kan ik voor je afhandelen. Mocht je mij hebben gevraagd de pre-selectie te doen of zelfs de briefings en/of contracten samen te stellen dan weet ik van alle details het fijne af en kun jij met een gerust gevoel verder met het runnen van jouw bureau.

Briefings opmaken

Van jouw klant ontvang je alle eisen en aanwijzingen voor jouw modellen, acteurs of promotieteam. Ik kan al deze informatie verwerken in duidelijke, overzichtelijke briefings en deze sturen naar alle betrokkenen. Vervolgens volg ik ze allemaal op om ervoor te zorgen dat er geen onduidelijkheden meer zijn en iedereen is voorbereid. Dit was voorheen een van mijn dagelijkse bezigheden en maakte ik wel honderden briefings in de tijd dat ik verantwoordelijk was voor het hospitality agency Funky Faces.

Contractadministratie

Wanneer je met modellen en acteurs werkt wordt er een contract opgemaakt vanuit jou naar de betreffende personen. Deze contracten kan ik voor je opstellen, redigeren en opvolgen zodat jij niet wordt lastig gevallen met alle vragen over de kleinste details.

Werkbriefjes en facturatie afhandeling

Afhankelijk van de werkwijze met jouw representatives komen na afloop de werkbriefjes of facturen binnen. Ik controleer deze op juistheid en verwerk ze vervolgens in de administratie of voer na akkoord alle betalingen uit.

Voor stichtingen, verenigingen en charities

Goede doelen project starten *

Je wilt iets doen. Iets goeds doen voor de maatschappij, maar je hebt geen idee hoe, wat en waar te beginnen. Als oprichter van meerdere stichtingen en betrokken te zijn bij ieder aspect kan ik je begeleiden met de volledige opstart van jouw project, wat uiteindelijk een officiële stichting kan worden zodat er meerdere fondsen binnengehaald kunnen worden om jouw projecten uit te voeren.

Oprichting *

Bij de oprichting van een vereniging of stichting komt ietsje meer kijken dan enkel het inschrijven bij de Kamer van Koophandel. Je zult een bestuur moeten samenstellen en alles laten vastleggen in de statuten van de stichting bij de notaris. Mijn notaris kan je daar volledig bij helpen.

Fondsen werven

Fondsen werven is het moeilijkste en meest tijdrovende van een stichting of vereniging. Het constant aanschrijven, opvolgen en presenteren kost je veel tijd, geld en energie. Ik kan je hierbij helpen waardoor jij je kunt richten op het uitvoeren van jullie missie.

Campagnes en evenementen organiseren

Er moet veel geld binnengehaald worden om jullie stichting of vereniging door te laten draaien. Een van de middelen is het organiseren van fundraising campagnes en evenementen. Ik kan je helpen bij alle zaken die te maken hebben met het organiseren hiervan, van materialen tot decoratie, van drukwerk tot aan activiteiten en alles daar omheen.

Jaarverslagen opmaken *

Een van de vereiste van een stichting of vereniging is het jaarlijks publiceren van het jaarverslag. Hierin beschrijf je de mijlpalen van het afgelopen jaar, de algemene ontwikkelingen en presenteer je alle financiële cijfers, zodat al jullie partners en sponsoren op de hoogte zijn van de huidige conditie van de stichting. Wanneer je mij alle gegevens aanlevert zorg ik ervoor dat het een oogstrelend verslag wordt. Kijk maar eens naar de jaarverslagen van de Inspiration Factory ter illustratie van wat ik voor jou kan doen.

Reclamematerialen *

Ik kan je helpen bij zowel alle online als offline reclamematerialen, zoals je website, brochures, spandoeken, merchandise tot aan life seize mascottes die een perfecte eye-catcher zijn tijdens alle evenementen van de stichting of vereniging.

Voor al mijn (aankomende) collega Virtual Assistants

Opstarttraject begeleiden *

Wat je hier allemaal leest lijkt jou ook wel wat… Aangezien er werk genoeg is voor ons allemaal help ik je dan ook graag met de opstart van jouw eigen Virtual Assistant business. Naast alle werkzaamheden die je hierboven bij ‘nieuwe ondernemer’ vindt help ik je bij het samenstellen van jouw aanbod; waar ben je goed in, wat vind je leuk en hoe, waar en wanneer wil je werken.

Ondersteuning *

Als VA side-kick kan ik je ondersteunen met projecten die je niet volledig kunt oppakken, maar je opdrachtgever toch van dienst wil blijven zijn. Op de achtergrond voer ik de projecten uit en lever jij ze op jouw beurt weer uit naar jouw opdrachtgever.

Presentatie *

Ik kom graag vertellen over hoe ik als VA begonnen ben, de ups- en downs en wat Sjors voor jouw onderneming kan betekenen tijdens een interactieve presentatie.

Trainingen *

Wil jij als bedrijf, met je vriendengroep of individueel aan de slag als of met Virtual Assistants? Dan kan ik zelf een interactieve training komen geven over alle ins- en outs, deel ik mijn ervaringen van ruim 10 jaar als VA en zetten we samen een traject op om het werken als/met een VA te implementeren.

Voor de studenten, huisvrouwen en renteniers…

Reisjes organiseren

Buitenland stage, weekendje weg of een volledig verzorgde vakantie: ik kan het allemaal voor je regelen zodat jij in alle rust kunt aftellen. Zie ‘vakanties boeken’ bovenaan bij ‘super mama’ voor meer informatie.

Scripties, presentaties, werkstukken en verslagen opmaken

Ik ben snel én punctueel als het gaat om het opmaken van documenten in iedere gewenste stijl. Je kunt mij jouw Word bestanden en foto’s aanleveren en ik zorg ervoor dat het een gelikt document wordt. Dit zelfde geldt voor het maken van presentaties in Powerpoint en Keynote.

Teksten redigeren en vertalen

Taalfoutjes, kloppende zinsverbanden, grammatica controle en vertalingen kun je met een gerust hart aan mij overlaten! Ik kan alle documenten voor je redigeren in het Nederlands, Engelse, Duits, Frans, Chinees (Mandarijn) en Indonesisch. Mocht je andere talen willen, dan heb ik ongetwijfeld wel iemand in mijn telefoon die ons hierbij kan helpen.

Relatiemanagement

Dit klinkt officiëler dan het is, want het is eigenlijk gewoon ‘de-verjaardag-van-je-schoonmoeder-niet-vergeten’. Je bent er misschien niet zo sterk in, maar zo belangrijk als social media voor je is onlíne, is het nog wel belangrijker óffline. Zet alle belangrijke data en personen in je agenda en ik zorg dat iedereen op tijd een kaartje, bloemetje, cadeau of flesje wijn opgestuurd krijgt.

Fotoherinneringen vastleggen

Yep, je leest het goed, en daar bedoel ik vooral mee: fotoalbums opmaken. Hoelang deed jij de vorige keer over je vakantiealbum? De selectie van 38204 foto’s, het uitvogelen van de -tig online programma’s en toen hij bijna af was liep alles vast en kon je opnieuw beginnen. Drama dus. Stuur mij de foto’s en ik zorg dat je een gelikt album in je brievenbus krijgt, volledig volgens al jouw wensen. Je foto’s op andere items of cadeautjes kan ik trouwens ook voor je regelen.

Zie je de werkzaamheden die jij graag wilt uitbesteden hier niet tussen staan, niet getreurd, ik kan je waarschijnlijk gewoon helpen. Dit is slechts een opsomming van de werkzaamheden waar ik ervaring mee heb of die ik op dit moment uitvoer voor verschillende opdrachtgevers. Stuur me even een WhatsApp en dan bespreken we samen wat ik voor jou kan doen om je te ontzorgen! Zie je een * sterretje achter een bepaald klusje staan? Dan zijn dit Sjors Premium werkzaamheden.

WhatsApp chat