Kantoor van Sjors

Scroll here

Welkom achter de schermen van mijn kantoor! Hier vind je alles wat je nodig hebt om alles te regelen voor Geregeld door Sjors!

Standaard procedures.

SOP nieuwe klant toevoegen
  1. Na akkoord via email/app/telefoon: Overeenkomst mail sturen
  2. Stuur WhatsApp met notificatie: Hi! Ik heb je zojuist de overeenkomst gemaild waarin alle afspraken staan met betrekking tot de zaken die ik voor je ga regelen! Ik heb er nu al zin in 🙂 Neem hem even goed door alsjeblieft en bij akkoord kun je een reply sturen. Mocht je er nog vragen over hebben, dan kun je mij altijd even appen!
  3. Na ontvangen overeenkomst: Welkomst mail sturen
  4. Stuur WhatsApp met notificatie: Dankjewel voor je reply en akkoord op de overeenkomst. Ik kan nu (bijna!) van start. Ik heb je zojuist even een introductiemail gestuurd waarbij je wordt doorverwezen naar mijn Dashboard. Daar vind je ale info die je nodig hebt. Mocht je er nog vragen over hebben, dan kun je mij altijd even appen!
  5. Maak Trello account aan + Trello info mail
  6. Stuur WhatsApp met notificatie: Hi! Je Trello account is aangemaakt en de bevestiging zit in je email. We nemen Trello zometeen even door en dan is alles helemaal geregeld!
  7. Voeg klantgegevens toe aan Caldera: regelrapport + factuur (3 x !) + algemeen bericht + nieuwsbrief bericht
SOP Algemene Voorwaarden wijzigen
  1. Pas de wijziging toe op standaard pagina.
  2. Pas de wijziging toe op de ondertekening pagina.
  3. Pas de wijziging toe op het Caldera formulier.
  4. Stuur een notificatie met ‘algemeen bericht’ formulier: Bla bla bla
SOP gegevens wissen

Nog geen stappenplan

SOP voor iets anders

Nog geen stappenplan

Voor nieuwe klanten.

Koud nieuwe prospect benaderen

VOORBEELD

Hi VOORNAAM, Sjors hier!

BOVENTOEVOEGING

Op deze maandagochtend val ik meteen met de deur in huis! Ik was namelijk benieuwd of jij deze dag ook begonnen bent met een overvolle agenda, die vol staat met van alles en nog wat en misschien ook wel met veel zaken waar je eigenlijk geen tijd voor hebt.

Groot gelijk!
Nu heb je wellicht al een secretaresse of een VA op afstand? Of zou je er eentje willen, die klusjes voor je kan overnemen? Wellicht twijfel je daar nog over, want de werkzaamheden bij BEDRIJFSNAAM zijn natuurlijk vaak wat complexer en wil je niet zomaar aan een secretaresse of VA overlaten. Daarbij ben jij de FUNCTIE van BEDRIJFSNAAM en wil je niet zómaar een assistent. En groot gelijk heb je VOORNAAM!

Wat jij nu niet nodig hebt…
…is iemand die klusjes voor je uitvoert wanneer jij er geen zin in hebt, daar heb je immers echte assistentes voor. Jij zoekt een regelaar, een sparringpartner, een rechterhand, of soms een linker. Daarom wil ik mij graag aan je voorstellen: ik ben Sjors, jouw Personal Manager. En misschien denk je: ‘nee, die heb ik niet nodig hoor, ik doe het prima zelf allemaal’, dan is dat natuurlijk ook helemaal prima, maar willen we stiekem niet allemaal iemand die ervoor zorgt dat er meer tijd over blijft om van het leven te genieten?

Wat ik allemaal regel
Een Personal Manager is niet alleen een luxe die weggelegd is voor grote artiesten. In tegendeel VOORNAAM, jij verdient er als FUNCTIE van BEDRIJFSNAAM ook één! Ik zorg er op afstand voor dat jouw dag, bedrijf, vakantie, evenement, campagne, sales en alles daartussen vlekkeloos verloopt. Dit alles wordt uiteraard geregeld met de kennis, professionaliteit en toewijding zoals je die mag verwachten van jouw éigen Personal Manager! VOORBEELDEN VAN WERKZAAMHEDEN VOOR DEZE SPECIFIEKE PROSPECT.

Voor wie ik van alles regel?
Naast artiesten, modellen en drukke directeuren regel ik, samen met mijn team, ook van alles voor mooie startups, gemeentes, online bedrijven en pretparken. Een paar enthousiaste opdrachtgevers zijn onder andere: Gemeente Rotterdam, RTL, Walibi, ANWB, Disney On Ice, Toverland, soChicken, Liander, Warner Bros en misschien binnenkort dus ook wel BEDRIJFSNAAM?

Dus…
Heb jij voor een drukke periode of groot project een regelaar nodig? Wil je sparren over BEDRIJFSNAAM en de mogelijkheden om werk uit te besteden? Of wil je gewoon meer tijd overhouden om te genieten van het leven? Wat jouw situatie ook is, ik houd mij graag aanbevolen en sta ik stand-by als jouw Personal Manager! Dus; zullen we een keertje brainstormen VOORNAAM?

Nieuwe overeenkomst

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

DEEL 2: Contactinformatie

DEEL 3: Werkzaamheden

DEEL 4: Tarief

DEEL 5: Overig

Welkomst email

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

Trello aanmaken

Nog geen formulier

Bestaande klanten.

Regelrapport

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

DEEL 2: Regelddetails

DEEL 3: Werkzaamheden

Factuur voor standaard werkzaamheden

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

DEEL 2: Factuurinformatie

DEEL 3: Standaard factuur

DEEL 4: Prepaid factuur [nvt bij standaard factuur]

DEEL 5: Kostenoverzicht

DEEL 6: Totaal

Ander bericht of formulier

Nog geen formulier

Algemeen bericht

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

DEEL 2: Contactinformatie

DEEL 3: Bericht

Update juni 2018

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

DEEL 2: Contactinformatie

Blanco factuur voor incidentele klanten

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

DEEL 2: Contactinformatie

DEEL 3: Factuurinformatie

DEEL 4: Omschrijving

DEEL 5: Kostenoverzicht

DEEL 6: Totaal

DEEL 7: Overig

 

Engelse formulieren.

Overeenkomst Engels

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

DEEL 2: Contactinformatie

DEEL 3: Werkzaamheden

DEEL 4: Tarief

DEEL 5: Overig

Regelrapport Engels

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

DEEL 2: Regelddetails

DEEL 3: Prepaid

DEEL 4: Werkzaamheden

DEEL 5: Overig

Factuur Engels

DEEL 1: Bedrijfsinformatie

DEEL 2: Contactinformatie

DEEL 3: Factuurinformatie

DEEL 4: Omschrijving

DEEL 5: Kostenoverzicht

DEEL 6: Totaal

DEEL 7: Overig

Overig Engels

Nog geen stappenplan