Aan de slag

Scroll here

Alright, we gaan van start! Ik leg je even kort uit wat je kunt verwachten. Zodra alles helemaal helder is ga ik starten met het regelen van wat jij wilt dat ik regel!

Mijn zes stappen om te starten!

STAP 1: Overeenkomst.

De overeenkomst heb je inmiddels ontvangen en doorgenomen. Mochten er wijzigingen noodzakelijk zijn, dan heb ik deze al doorgevoerd en heb je een aangepaste overeenkomst ontvangen. Deze overeenkomst is ons uitgangspunt voor het regelen van jouw zaken.

STAP 2: Algemene Voorwaarden.

Bij de overeenkomst horen ook mijn Algemene Voorwaarden. In de overeenkomst heb je een link ontvangen om deze te lezen. Indien je dat wenst kun kan ik ze ook naar je mailen zodat je ze kunt archiveren en altijd kunt raadplegen op een later tijdstip. Zodra er een update heeft plaats gevonden in de Algemene Voorwaarden zul je daarvan op de hoogte worden gebracht.

STAP 3: To Do Lijst app.

Dit is de belangrijkste tool die wij samen gebruiken. De app heet ‘Trello’. Als je nog geen account bij Trello hebt maak ik er eentje voor je aan en stuur ik je de inloggegevens. Vervolgens kun jij de Trello app downloaden op je telefoon, en daarnaast kun je Trello ook openen vanaf je laptop. In Trello zetten we alle dingen die jij door mij geregeld wilt hebben en ik plaats vervolgens bij iedere taak een status update, zodat je precies weet hoe de zaken ervoor staan en hoelang ik ermee bezig ben geweest.

STAP 4: Aan de slag.

Nu alles is uitgelegd en zodra we alles hebben doorgenomen ga ik voor je aan de slag. Indien nodig hebben we contact per telefoon, app en email. In het begin zullen er meer contactmomenten zijn en duren bepaalde dingen wat langer. Zodra alles echter soepel verloopt zullen er minder contactmomenten zijn. Echter is het wel noodzakelijk elkaar iedere twee weken even te spreken.

STAP 5: Regelrapport.

Op iedere dag dat ik iets voor je geregeld heb ontvang je een ‘regelrapport’. Dit is een overzicht van wat ik die dag voor je gedaan heb en hoelang ik ermee bezig ben geweest. Dit regelrapport kun je archiveren zodat je het altijd nog kunt raadplegen. Let op: als er in het onderwerp van het bericht staat dat je in actie moet komen, verzoek ik je het rapport te openen om te zien wat er aan de hand is! Een kopie van het regelrapport wordt ook op je Trello pagina gezet.

STAP 6: Facturatie.

Wanneer je mij per uur zaken laat regelen ontvang je aan het eind van de maand automatisch een factuur per email. Deze wordt automatisch naar je gestuurd. Bij prepaid, projecttarief of cadeaubon ontvang je een factuur zodra je een bestelling plaatst.

Wil je dat ik nog wat anders voor je regel? Heb je opmerkingen over deze zes stappen? Of heb je een andere vraag? Check dan de veel gestelde vragen of stuur mij een mailtje. Je kunt ook het onderstaande formulier gebruiken.

Benieuwd waar ik bovenstaande gegevens voor nodig heb en wat ik ermee ga doen? Klik dan hier!

WhatsApp chat